Re: debain etch + wifi + wpa-supplicant

On 4 sep, 21:30, Lluis <xscr...@gmx.net> wrote:
> El Thu, Sep 04, 2008 at 08:50:29AM -0700, afterdie ens deleità amb les següents paraules:

> En _principi_, el des del 'interfaces' es pot configurar tot sense
> necessitat de remenar el 'wpa-supplicant.conf'.
>
> Tot i aixo, et recomano que utilitzis el NetworkManager, que automaticament
> es connecta a les wireless que ja t'hagis connectat anteriorment.
>
> A mes a mes, en una versio futura indeterminada (potser ja esta en la 0.7)
> ha de suportar configuracions "system-wide", per autonnectar-se. Es a dir,
> que en debian et podras posar les configuracions que ja coneixes d'avant ma
> [...]

Com ho faries per connectarte a una xarxa wireless amb encriptació WPA
(la de casa) sense el wpa-supplicant i a una lliure qualsevol fora de
casa només amb el interfaces?
Em pots posar un exemple que funcioni, si us plau...
D'altra banda NetworkManager només m'ha portat problemes (al meny en
la versió del etch)

Salutacions

Salutacions