Re: una de kernels

Hola, Lluis ...

deies, el 14 de nov de 2006, a les 04:37 +0100:

> Sense mes informacio es dificil de saber el que pot estar passant... log
> d'arrencada (on es queda?), tens mes d'un kernel per arrencar? si no es
> aixi, pots arrencar amb un live-cd qualsevol, fas chroot a la particio del
> portatil i instal.les algun altre kernel (si pot ser, el mateix que tenies
> abans), a veure que passa
>
> L'altre opcio es arrencar afegint a la linia d'arranc 'init=/bin/sh' (amb
> el grub es molt facil) i si aixo arranca, es que el problema molt
> segurament es d'algun modul (pots anar carregant serveis, a veure en quin
> peta)

el portàtil funciona i arrenca bé. no dona cap mena d'error mentre
s'inicia, em demana la pass de la particio home encriptada, li fico i
bé, cap problema. entro com a usuari, connecto el winmodem, em baixo el
correu, el desconnecto, etc.

i de sobte, plaf, es queden les X glaçades. no puc moure res, no respon
al teclat, no puc fer res més que reiniciar. això m'ho fa al cap d'una
bona estona d'estar treballant. tipus a l'hora o així d'estar amb
l'ordinador encés. si està connectat al corrent, o està amb la bateria,
és del tot indiferent (o almenys a mi m'ho sembla).

també podrien ser les X per cert, ara que ho penso. Però a mi
l'Xorg.0.log o com es digui, no em diu cap error. tampoc el syslog.

a algú li ha passat alguna vegada alguna cosa similar?

> Per cert, el hotplug ja no fa falta, doncs a partir de kernel 2.6.x hi ha
> el udev que ja fa la mateixa tasca i mes.

si, m'havia confós ;)

> apa!
>
> --
>  "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
>  something new, the whole world becomes that much richer."
>  -- The Princess of Pure Reason, as told by Norton Juster in The Phantom
>  Tollbooth

PD: per cert, avui no estàs escoltant res :)?
--
xavi[*]sindominio.net
lorajoler[*]paranoici.org