Re: una de kernels

El Tue, Nov 14, 2006 at 04:11:02PM +0100, xavi ens deleit�mb les seg�paraules:
> Hola, debian-user-catalan ...
>
> deies, el 14 de nov de 2006, a les 04:07 +0100:
>
> M'he equivocat amb el subject, però em dona la sensació que potser no
> tant, i que el problema ha de venir precisament dle kernel. Però això no
> deixa de ser una sospita sense comprobar. Per això pregunto :)
>
> Jo mentre continuaré googlejant a hores perdudes...

Sense mes informacio es dificil de saber el que pot estar passant... log
d'arrencada (on es queda?), tens mes d'un kernel per arrencar? si no es
aixi, pots arrencar amb un live-cd qualsevol, fas chroot a la particio del
portatil i instal.les algun altre kernel (si pot ser, el mateix que tenies
abans), a veure que passa

L'altre opcio es arrencar afegint a la linia d'arranc 'init=/bin/sh' (amb
el grub es molt facil) i si aixo arranca, es que el problema molt
segurament es d'algun modul (pots anar carregant serveis, a veure en quin
peta)

Per cert, el hotplug ja no fa falta, doncs a partir de kernel 2.6.x hi ha
el udev que ja fa la mateixa tasca i mes.

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."