Re: Sense so a Dapper/Edgy

Hola,

[Per posar-vos en antecedents, llegiu el missatge original amb
el mateix assumpte, perdoneu l'esforç de fer l'escroll].

En Jordi em va recomanar instal·lar aRts, però és que use
Gnome, ... i tot i que he instal·lat aRts, no m'apareix per
escollir-lo al tauler de configuració de so de Gnome. Supose
que és perquè hauria de llançar el dimoni en iniciar? aRts no
és de KDE? O això m'ho he tret jo de la butxaca?

I una altra cosa, quina és la raó per la qual no puc treballar
directament sobre ALSA? Què li passa amb la meua targeta?
(Vull dir, m'agrada entendre el perquè de tot plegat).

Moltes gràcies, i perdoneu si pregunte massa!

Pau.