una de kernels

Tinc un problema amb el portàtil que no sé bé com resoldre'l...

Tinc l'ACER Extensa 2600. És aquell famós portàtil amb winmòdem, amb
wireless que necesàriament havia de funcionar amb ndiswrapper, etc etc i
que algunes universitats tant compromeses amb el programari lliure
ajudaven a comprar-lo fa un any </Mode ironia off>.

El cas és que amb Sarge era un ordinador que em donava grans problemes
(ACPI amb el nucli 2.6.8, si actualitava el nucli l'hotplug no em
funcionava, i etc). El cas és que per aquestes raons i per que ja tenia
ganes de tenir l'Openoffice 2.0 :) doncs em vaig decidir a actualitzar a
testing.

L'actualització va anar bastant bé. Fins i tot la instal·lació del
ndiswrapper, la instal·lació del hsfmodem de conexant, l'afegir els
móduls loop-aes per la partició encriptada de dades :) etc.

I el cas és que des de l'actualització el portàtil em fa una cosa que no
em feia abans: de sobte es queda completament glaçat, i no puc ni entrar
a una consola ni res de res. Haig de reiniciar necesàriament. Tampoc puc
entrar via xarxa perquè no tinc xarxa a casa. Com deia la única sortida
que em dona es reiniciar. I després al syslog no em surt res. :?

No tinc ni idea de si és el nucli 2.6.17, de si és algun conflicte amb
els móduls del loop-aes, del winmodem o del ndiswrapper. Em mosqueja una
mica, perquè la Sarge seria tot lo del paleolític que vulguéssim, però
era sòlida com una roca (no es va penjar mai).

No sé, potser és algun error de hardware, però lo que em té fascinat és
que per algun lloc haurian de sortir els errorrs en algun log. Però no
els trobo.

No sé, idees?

Merci per endavant

xavi