Re: una de kernels

Hey Xavi!!

Home a mi m'ha passat això més d'un cop pero l'error no crec que sigui el mateix, a mi hem passava per errors de hardware, pot ser per escalfament de la cpu o pel driver de la targe de video, prova de cambiar-ho a un més standard.

sort

xavi wrote:
Hola, Lluis ...

deies, el 14 de nov de 2006, a les 04:37 +0100:

Sense mes informacio es dificil de saber el que pot estar passant... log d'arrencada (on es queda?), tens mes d'un kernel per arrencar? si no es aixi, pots arrencar amb un live-cd qualsevol, fas chroot a la particio del portatil i instal.les algun altre kernel (si pot ser, el mateix que tenies abans), a veure que passa

L'altre opcio es arrencar afegint a la linia d'arranc 'init=/bin/sh' (amb el grub es molt facil) i si aixo arranca, es que el problema molt segurament es d'algun modul (pots anar carregant serveis, a veure en quin peta)

el portàtil funciona i arrenca bé. no dona cap mena d'error mentre
s'inicia, em demana la pass de la particio home encriptada, li fico i
bé, cap problema. entro com a usuari, connecto el winmodem, em baixo el
correu, el desconnecto, etc.

i de sobte, plaf, es queden les X glaçades. no puc moure res, no respon
al teclat, no puc fer res més que reiniciar. això m'ho fa al cap d'una
bona estona d'estar treballant. tipus a l'hora o així d'estar amb
l'ordinador encés. si està connectat al corrent, o està amb la bateria,
és del tot indiferent (o almenys a mi m'ho sembla).
també podrien ser les X per cert, ara que ho penso. Però a mi
l'Xorg.0.log o com es digui, no em diu cap error. tampoc el syslog.
a algú li ha passat alguna vegada alguna cosa similar?

Per cert, el hotplug ja no fa falta, doncs a partir de kernel 2.6.x hi ha el udev que ja fa la mateixa tasca i mes.

si, m'havia confós ;)

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

PD: per cert, avui no estàs escoltant res :)?