Re: una de kernels

El Tue, Nov 14, 2006 at 04:49:29PM +0100, xavi ens deleit�mb les seg�paraules:
> també podrien ser les X per cert, ara que ho penso. Però a mi
> l'Xorg.0.log o com es digui, no em diu cap error. tampoc el syslog.
>
> a algú li ha passat alguna vegada alguna cosa similar?

A mi si que m'ha passat alguna vegada (tiempo ha), i crec que era cosa del
driver de les Xs per a la meva tarja

L'unic que se m'ocorre es instal.lar la versio de les Xorg mes nova que
tinguis disponible

I si tot i aixi continua fallant, prova a descarregar tots els moduls que
no et siguin imprescindibles per a treballar... qui sap, potser sona la
flauta :)

> PD: per cert, avui no estàs escoltant res :)?

oh i tant que si! ;)

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Deep Purple (Made In Japan) - 2. Child In Time