Re: problemes amb telefotutica

On 5/23/05, Jonathan Kaye <jonathan.kaye@univie.ac.at> wrote:

> En/La ChAoS ha escrit, a 23/05/05 20:14:

> Salut ChAos,
Salut Jonathan
> Moltes gràcies.
De res, faltaria més.
> Ja he baixat minicom i demà aniré a buscar un cable
> sèrie. Aviam. Ja que tens el mateix router que jo, sabries si hi ha un
> "master reset" com ha esmentat l'Ivà?
Al darrera del router hi ha un botonet que posa reset, podria ser que
simplement reiniciés el router o que realment tornés a els valors de
fàbrica , no ho he provat mai. Si fós el master resset hauries de
reconfigurar la connexió del router des de 0!
> Suposo que si tinc sort el router
> tornarà a functionar com abans és a dir, sense cable sèrie.
El cable sèrie només et servirà per connectar-te a la consola del
router, però no a conectar-te a internet a través d'ell.