Re: problemes amb telefotutica

Home... la gràcia d'un router versus un cablemódem és que el router és
absolutament independent de lo que hi hagi al darrera, sense ordinador ha de
funcionar igualment. Un cablemódem no. No sé què tindràs tu, però si és un
router només queda una opció: és que no tinguis la mateixa IP que tenies
abans, i el router faci filtrat d'IPs, cosa poc provable. Un altre tema és
que et connectis al router via port sèrie, i que la configuració que tenies
per al port sèrie no la tinguis ja. Però via "telnet", i mantenint la teva IP
antiga, no t'hauria de blocar.

El Dilluns 23 Maig 2005 17:49, Jonathan Kaye va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona