Re: problemes amb telefotutica

En/La Jaume Sabater ha escrit, a 23/05/05 18:34:
> [...]
| absolutament independent de lo que hi hagi al darrera, sense ordinador
ha de
| funcionar igualment. Un cablemódem no. No sé què tindràs tu, però si
és un
| router només queda una opció: és que no tinguis la mateixa IP que tenies
| abans, i el router faci filtrat d'IPs, cosa poc provable. Un altre
tema és
| que et connectis al router via port sèrie, i que la configuració que
tenies
| per al port sèrie no la tinguis ja. Però via "telnet", i mantenint la

Hola Jaume,
Sí que tinc un router i no pas un cablemódem. Openconnect Remote 812
ASDL Router. Utilitzava un browser (Firefox) per a comunicar amb ell.
(172.26.01). No havia pensat utilitzar telnet però ja sí i no funciona
tampoc.
Attila:/home/jdkaye# telnet
telnet> open 172.26.0.1
Trying 172.26.0.1...
Connected to 172.26.0.1.
Escape character is '^]'.
login: adminttd
Password:
Login incorrect
login: !root
Password:
Login incorrect
login: admintte
Password:
Login incorrect
login: ROOT
Password:
Login incorrect
login: root
Password:
Connection closed by foreign host.

| és que no tinguis la mateixa IP que tenies
| abans, i el router faci filtrat d'IPs, cosa poc provable.
Vols dir la IP privada (sí que és com abans) o bé la del router?

| Un altre tema és que et connectis al router via port sèrie, i que la
| configuració que tenies per al port sèrie no la tinguis ja. Però via
~  > "telnet", i mantenint la teva IP
| antiga, no t'hauria de blocar.
Confesso que no ho entenc molt bé. El router no és connectat al port
sèrie sinó a la targeta de xarxa. No utilitzo el port sèrie per a res.
Salut,
Joni