Re: problemes amb telefotutica

Jo aquest divendres també he patit els problemes de la cosa aquesta anomenada
tele${RANDOM_INSULT}ca. El meu rang és un 217.126 amb IP fixa. Vaig haver de
reiniciar el router uns quants cops abans de tornar a tenir el servei d'ADSL.
Lo que no entenc és que una companyia de subministrament d'ample de banda et
pugui limitar un port en concret, no recordo pas que hi haguera cap clàusula
específica per al 4662, com, de fet, tampoc recordo haver llegit que el port
80 estigués "intervingut" per un proxy-caché. On vàres llegir això de que T
limitaria els rangs 80.28?

Lo de parlar amb el servei tècnic és més que una broma de mal gust: és una
presa de pèl de les bones. Et maregen amb numeros diferents, et diuen que no
et poden donar certes dades, etc... Vaja, per configurar el meu router CISCO
no em volien donar el VPI/VCI, em volien enviar un tècnic a casa per ficar-me
aquests numerets a 90 euros/hora + 90 de desplaçament. Finalment els vaig dir
que tenia un speedstream 9660, vaig fer veure que el configurava mentre m'ho
dictaven per telèfon i al final si que em van dir el VPI/VCI. Manda güevos.

Pel que fa al tema de la teva "capacitat lingüistica"... ets el meu ídol ;-)

El Diumenge 22 Maig 2005 09:07, Jonathan Kaye va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona