Re: problemes amb telefotutica

Hola Jonathan,
Jo tinc el mateix router que tu i crec que sé de què parles.

Jo tb vaig tenir un problema amb la contrassenya i la vaig acabar
canviant via port sèrie, com deia en Jaume. Diria que per defecte no
et demana la contrassenya per allí i es pot esborrar o canviar.

Et remetiria a un tutorial que vaig trobar sobre el tema però està en
castellà axi k t'en faig un esbós:

Necessites:
- un cable sèrie.
- un programa de comunicació pel port, per exemple: Minicom.

pas 0- apaga el router

pas 1- connecta l'ordinador i el router amb el cable,

pas 2- obre el programa de comunicació i configura'l de la següent forma:

Bits per segon: 9600
Bits de dades: 8
Paritat: Cap
Bits de parada: 1
Control de fluxe: Cap

pas 3- engega el router

si tens sort al cap duna estona et sorirà la línia de comandes:

3Com-DSL>

si no tens sort et sortirà un login:(

login incorrect
Password:

Si has pogut entrar, crea't un usuari:

3Com-DSL>add user nom_dusuari password clau_de_pas_usuari

bona sort!