Re: problemes amb telefotutica

En/La Jaume Sabater ha escrit, a 23/05/05 15:13:
> [...]
clàusula
| específica per al 4662, com, de fet, tampoc recordo haver llegit que
el port
| 80 estigués "intervingut" per un proxy-caché. On vàres llegir això de
que T
| limitaria els rangs 80.28?
|
| Lo de parlar amb el servei tècnic és més que una broma de mal gust: és
una
| presa de pèl de les bones. Et maregen amb numeros diferents, et diuen
que no
| et poden donar certes dades, etc... Vaja, per configurar el meu router
CISCO
| no em volien donar el VPI/VCI, em volien enviar un tècnic a casa per
ficar-me
| aquests numerets a 90 euros/hora + 90 de desplaçament. Finalment els
vaig dir
| que tenia un speedstream 9660, vaig fer veure que el configurava
mentre m'ho
| dictaven per telèfon i al final si que em van dir el VPI/VCI. Manda
güevos.

| Pel que fa al tema de la teva "capacitat lingüistica"... ets el meu
ídol ;-)
Hola Jaume,
Si més no, n'hi havia altres. Me preguntava si es tractés d'una venjança
personal de TF. Vet aquí l'enllaç respecte els rangs 80.28
http://www.adslayuda.com/displayarticle986.html
A propòsit, des fa 6 mesos tinc un problema de comunicar amb el meu
router (un 3Comm openconnect 812). Al final de gener vaig canviar de
sistema operatiu (de Win2k pro) a Debian. A més a més em vaig comprar un
~ ordinador nou :-) Des d'aquest moment no he pogut comunicar amb el
router. Nom d'usuari i contrasenya era adminttd. Ara no funciona. Despès
de unes quantes trucades a TF, per fi vaig caure sobre algú que em va
dir que havien "d'enviar un tècnic a casa per examinar el router a 90
euros/hora + 90 de desplaçament." Tu, Jaume, no sabries si quan
instal·len el router escriuen qualsevol arxiu al ordinador? Doncs quan
canvies d'ordinador i/o de sistema operatiu, perds aquest arxiu i com a
conseqüència el router deixa d'acceptar cap nom d'usuari o de
contrasenya. (Vaig provar un munt altres possibilitats: admintte, root,
!root, root, root! i res no funciona).
Moltes gràcies,
Joni
PD > Pel que fa al tema de la teva "capacitat lingüistica"... ets el meu
ídol ;-)
Noi, no val la pena, es tracta de viatjar molt i viure a molts paisos
diferents. No tinc cap mèrit.