Re: VNCserver amb mateix desktop

En/na avisx ha escrit:
> Jo, també  utilitzo x11vnc, amb resolucio 1024x768 a l'ordinador,i
> l'arranco aixi,
>
> /usr/bin/x11vnc -padgeom 1024x768 -desktop nommakina -cursor arrow -display :0
>
> pero, es podria fer que la resolucio sigui mes petita??
>
> al pc hi ha 1024 * 768 pero a mi per administrar-lo m'agradaria 800x600.

L'x11vnc exporta un display existent, i com a tal ha d'exportar la
resolució real. Tot i així, la finestra que t'obre el krdc o el client
vnc que usis la pots redimensionar i el mateix client t'adaptarà la mida
a voluntat.
El que no es pot fer es modificar la resolució del display al qual
s'està accedint, a no ser que una vegada connectat facis servir algun
programa per canviar la resolució (KRandRTray), però no sé com afectaria
això a l'x11vnc.