Re: VNCserver amb mateix desktop

Jo, també  utilitzo x11vnc, amb resolucio 1024x768 a l'ordinador,i
l'arranco aixi,

/usr/bin/x11vnc -padgeom 1024x768 -desktop nommakina -cursor arrow -display :0

pero, es podria fer que la resolucio sigui mes petita??

al pc hi ha 1024 * 768 pero a mi per administrar-lo m'agradaria 800x600.

moltes gracies