Re: problemes amb k3b

En/na rpb ha escrit:
> He llegit a una web que aquest problema es deu a que Debian ha canviat de
> compilador des de 3.4 a 4, i que en intentar instalar una aplicació compilada
> amb el nou compilador, et desinstala les que estan compilades amb el vell,
> sabeu què hi ha de cert en això? Llavors és qüestió d'esperar nous binaris
> compilats amb gcc 4? i... ejem... sabeu si n'hi ha per gaire? Estava encantat
> amb l'amarok i el k3b i els trobo a faltar...

La transició de la ABI del c++ a la que suposo que fas referència ja fa
2 mesos que es va acabar (a la unstable). Jo tenc el k3b i l'amarok
instal·lats sense cap problema.
A més, el canvi de la ABI era entre el gcc 3.3 i les superiors (gcc 3.4
i gcc 4.0)  en principi la incompatibilitat no era a nivell de binaris,
sinó de llibreries (si no vaig molt errat)
I sí, en principi les situacions com aquestes no havien de passar ja que
no es podia pujar una nova versió d'una aplicació fins que totes les
seves dependències no haguessin estat transicionades, tot i que alguns
problemes hi va haver.

Que uses una testing? Potser ara hi fan la transició allà...
M'extranya molt que a la testing hi hagi aquests conflictes, me pensava
que la tenien més cuidada.

Sort!

Pau Tallada.