Re: Jo sóc d'Alacant! "Alicante: Núvols dispersos"

Hola, Jordi ...

deies, el 08 de Nov de 2004, a les 12:42 +0100:

> Heh, no m'havia adonat... és greu, sí...
>
> El rotllo és que els noms de les ubicacions només es poden traduir a
> partir de la versió 2.8, i en la versió 2.8 encara no les hem traduït
> perquè són una barbaritat. Però estic pensant que almenys les
> ubicacions espanyoles i les més importants d'Amèrica i Europa les
> podriem fer, fins que algú s'anime a fer la resta (supose que
> moltíssimes ni es podran traduir, però molaria fer-ho documentant-se, i
> tal).

Mmm. Jo sóc geògraf (si, jordi, qui ho diria...), i malgrat que m'ocupi
d'altres qüestions habitualment, sí que podria mirar de cercar
asserorament per la qüestió.

Una altra cosa és que crec que _només_ s'haurien de  traduir els topònims
dels llocs de parla catalana... Diguéssim que quan vam tractar la qüestió
a classe, la professora opinava que traduïr per exemple els topònims
castellans  era de tant mal gust comel trobar-se 'Sardañola' enlloc de
'Cerdanyola'... Igual el criteri estàndard de l'IEC/Termcat/Softcatalà
és un altre, igual són manies nostres de geògrafs, però ho havia de dir
:)

--
xavi@sindominio.net
lorajoler@paranoici.org