xfce panel

Bones,
A mi xfce3/4 m'encanta però té un petit problema que a viam si
vosaltres sabeu com solucionar.
Xfce3/4 té 2 barres, la de les aplicacions minimitzades i la
d'aplicaccions, per fer click, on tens el link del navegador etc. El
problema és.. aquesta segona barra, al maximitzar una finestra es posa
per sobre de la finestra, no hi ha alguna manera per posar-la com
gnome o kde que fa que les finestres s'obrin per sobre seu? (cmo el
propi mateix panell d'aplicacions minimitzades que té a sobre, vaja).
Ja sé que e spot posar l''opció d'autohide, però jo vull veure l'hora
i tot, i amb aquesta opció he d'anar abaixant el ratolí i em molesta.
Total, que m'agradaria saber si es pot fer això, algú ho sap?
--
La puerta mejor cerrada es aquella que se puede dejar abierta.