programes

Hola

Tinc dubtes de la catalanització de programes.

És a dir, suposo que haurem de tenir un:

LANG=ca_CA -o semblant

Quant dic semblant vull dir que no sé com és, llengua Catalana però no sé
a quina regió geografica. No sé si ens haurem de posar a "AD" d' Andorra
cosa que ja em faria el pes, o senzillament, ES ja que fem servir el
mateix format de números, etc. que Espanya (crec, vaja)

Llavors sortiran programes amb català.

Hi ha alguna cosa que no sàpiga sobre aquest tema? (vull dir si ja hi ha
coses implementades a la Debian).

De fet, els programes més "importants" (o útils, o usats...) pels nous
usuaris, IMHO són del tipus Kde/Gnome, Gimp, Netscape/Konqueror/Nautilus,
xchat/kvirc, xcdroast, etc. etc. és a dir, més aviat la part ofimàtica...

Aquests programes que jo sàpiga ja estan traduits tots o gairebé tots a
altres distribucions (p. ex. Mandrake o Suse).

Ho dic perquè, crec que a la Debian no hi estan, però podriem agafar els
.po o .mo (ara no recordo quin és el compilat) i posar-ho a la Debian tal
qual? penso que seria relativament fàcil, no?

No sé si això que estic dient és la part b) del plan de traducció (part
a)-> traducció, part b)-> distribució). En aquest cas suposo que això s'
ha d' ajornar un temps, etc. etc.

Bé, demano la opinió dels grans gurús :-)

Fins aviat

----
Carles Pina i Estany
http://www.salleURL.edu/~is08139/