Re: [RFR] po-debconf://popularity-contest/debian/po/tr.po

Ozgur, paketin yeni surumu indirerek senin ceviriyle merge yaptim.  3-4
tane yeni string var onlari da cevirebilir miyiz?

* Ozgur Murat Homurlu [2004-04-13 19:23:37+0300]
> #. Description
> #: ../templates:4
> msgid ""
> "(NOTE: e-mail servers add their own tracing information and your data won't "
> "be completely anonymous while in transit.)"
> msgstr ""
> "(NOT: e-posta sunucular? e-postalara kendi izleme bilgilerini eklerler. Bu y?zden veriniz "
> "iletim s?ras?nda kayna?? tamam?yla belirsiz olmayacakt?r.)"

Bir onceki onerimi geri aliyorum, bu cumleyi senin ilk cevirdigin
haliyle gonderelim.  Cunku ikimizin ceviri onerileri farkli ve benim
mudahalem halinde sonuc daha kotu oluyor.  Ben depoda bu degisikligi
yaptim.