Re: Notele de lansare - voi lucra la issues.po

Am terminat cu ro/issues.po

peticul: http://myfiles.md/d/16940/12f0/0001-Finished-ro-issues.po-translation.patch.gz

Nu sunt sigur că am tradus corect Diversions of /bin/sh.

Și mai rămâne problema cu diacriticele, când voi avea timp voi inspecta codurile generate.
Dar dacă cineva are vreu-un script care face aceasta, poate face sharing și-l voi rula înainte
de commit.