Re: Notele de lansare - voi lucra la issues.po

On Lu, 31 ian 11, 23:02:06, Vitalie Lazu wrote:
> Salut,
>
> Uite primul petic pentru ro/issues.po
>
> http://myfiles.md/d/16869/727/ro_issues_po.diff.gz - 23Ko

Aplicat, dar cu modificări, deci vei avea conflicte la 'svn up'.

Te rog să folosești diacriticele corecte (șț în loc de şţ)

> Au mai rămas de tradus 37 de șiruri. O să mai lucrez și mâine seara.

Vestea proastă e că ai tradus câteva mesaje vechi (care erau traduse
pentru lenny și oricum e posibil să fie scoase cu totul) :(

Vestea bună e că nu mai sunt decât 28 de mesaje, pentru că am preluat
traduceri de la notele de lansare pentru lenny. Habar n-am de ce
lipseau... Îmi cer scuze pentru scăpare, ar fi trebui să verific înainte
să ne apucăm de treabă.

Spor în continuare,
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/