Re: Notele de lansare - voi lucra la issues.po

On 01.02.2011, at 02:15, Andrei Popescu wrote:

> Aplicat, dar cu modificări, deci vei avea conflicte la 'svn up'.
>
> Te rog să folosești diacriticele corecte (șț în loc de şţ)

Ce ai în vedere, mie îmi arată una și aceași:

http://myfiles.md/d/16922/c68/Screen%20shot%202011-02-01%20at%2018.35.29.png

Poate OSX are encoding diferit pentru șț, la lucru am Debian și pot să veric ce
nu este în regulă. Dar totuși straniu, folosesc acelaș tool: Poedit

> Vestea proastă e că ai tradus câteva mesaje vechi (care erau traduse
> pentru lenny și oricum e posibil să fie scoase cu totul) :(
>
> Vestea bună e că nu mai sunt decât 28 de mesaje, pentru că am preluat
> traduceri de la notele de lansare pentru lenny. Habar n-am de ce
> lipseau... Îmi cer scuze pentru scăpare, ar fi trebui să verific înainte
> să ne apucăm de treabă.

Acuș vedem.