Re: Notele de lansare - voi lucra la issues.po

On Ma, 01 feb 11, 18:39:03, Vitalie Lazu wrote:

> Ce ai în vedere, mie îmi arată una și aceași:
>
> http://myfiles.md/d/16922/c68/Screen%20shot%202011-02-01%20at%2018.35.29.png

Din păcate diferența nu se vede foarte bine decât la dimensiuni mai mari
de font, dar este vizibilă și în poza asta dacă faci zoom destul de
mare.

> Poate OSX are encoding diferit pentru șț, la lucru am Debian și pot să veric ce
> nu este în regulă. Dar totuși straniu, folosesc acelaș tool: Poedit

Din păcate nu cunosc OS X deloc, dar parcă știam că nu sunt probleme. O
altă problemă ar fi că anumite fonturi au caracterele corecte pe poziția
celor cu sedilă (ceea ce este un defect al fontului). Ideal ar fi să
investighezi ce coduri unicode generează tastatura pe OS X.

Pe de altă parte corectura la mine e foarte simplă și rapidă, deci nu
cred că are rost să pierzi prea mult timp cu asta ;)

Salut,
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/