Re: Notele de lansare - voi lucra la issues.po

Vitalie Lazu <vitalie.lazu@gmail.com> a scris:

> Ce ai în vedere, mie îmi arată una și aceași:
>
> http://myfiles.md/d/16922/c68/Screen%20shot%202011-02-01%20at%2018.35.29.png
>
> Poate OSX are encoding diferit pentru șț, la lucru am Debian și pot
> să veric ce nu este în regulă. Dar totuși straniu, folosesc acelaș
> tool: Poedit

Categoric nu-s una și aceeași chestie... Mărește caracterele fontulului
și ai să începi să observi diferențele, primele au câte o virgulă
dedesubt[1], iar ultimele au câte o sedilă[2]. Și în imaginea ta se văd
diferențele la zoom.

HTH,

--
mișu