Re: Pagina despre noi

On 24-01-2007, at 14h 18'33", Eddy Petrișor wrote about "Re: Pagina despre noi"

> O singură chestie legată de „”
> - - s-a hotărât de academie că e perechea corectă (deşi nu sunt simetrice)
> - - parechea este prezentă pe aranjamentele de tastatură standard
> - - nu vreau flame, dar cred că nu mai are sens să mai avem discuţii pe tema asta

Știu Eddy, nu vreau discuții pe tema asta nici eu. V-am rugat să vă
uitați acolo doar pentru șȘțȚ.

Sînt dispus să schimb ghilimele „“ în „” pe paginile debian.
Personal voi continua să folosesc ghilimele „“ la fel cum folosesc î
din i în loc de î din a și sînt în loc de sunt. Dar astea doar în
documente personale, pe paginile debian am scris deja cu î din a și cu
sunt. Voi modifica și ghilimeaua asta “ cu asta ”.

Numai bine,
        Mugurel