Re: [Gnomero-list] Re: [RFR] po://evolution-exchange.HEAD.po

> Pentru traduceri legate de evolution, va mai puteti inspira si din
> traducerea facuta la Balsa de Misu Moldovan. Ar fi bine sa fim cat de
> cat consistenti.
>
> http://l10n-status.gnome.org/HEAD/PO/balsa.HEAD.ro.po

am notat, multumesc!

legat de consistenţă, dupa 100% e următorul obiectiv la traduceri, dar
pentru asta trebuie să existe un set de traduceri considerate de referinţă,
mai simplu dar mai vag spus, "traduceri bune". În plus ar trebui să fie şi
pe categori: gui, web, system, etc, sau mai ştiu eu cum, în funcţie de
vocabular.

Întrebarea e trei,:-)):
- ce criterii se pot folosi pentru evaluarea "bine tradus"
- cum s-ar împărţi pe categori
- şi mai puţină dizertaţie: în afara de balsa, marcată deja, care ar mai fi
legat de evolution.

Pentru Dan să nu mai scriu alt mail de răspuns:
- am notat sugestia cu glosarul, o să încerc să mă conformez.