Re: [RFR] po://evolution-exchange.HEAD.po

Ruset Zeno wrote:

am făcut modificările, fisierul il trimit separat.

câteva comentarii/explicaţii:

msgid "Evolution Addressbook Exchange backend"
msgstr "Procesul-fundal pentru Agenda Evolution Exchange"
<>< msgstr "Suport intern pentru agenda Evolution Exchange"
ai sugerat la dpkg, pentru backend -> suport intern, am preferat aşa,;-)
pe versiunea pe care ai făcut revizia era netradus, am modificat între timp

Traducerea mea    msgstr "Daemonul exchange este activ(at)"

<>mulţumesc

Eugen