Re: Cum se incepe...

On Fri, 19 Aug 2005 01:13:47 +0200
Eugen Paiuc <eug_paiuc@bluewin.ch> wrote:

> la cine te referi ca 'foloseşte alt mecanism' - autorul, programul, ...

programul, pachetul. Spre exemplu paginile web sau documentaţia sgml sau xml
nu au nevoie de gettext.

> fai are un doc - documentatie - in  sgml, - care in paranteza fie spus
> nu am reusit sa-l deschid/citesc convenabil -

atunci se poate traduce documentul respectiv, îţi trebuie un editor bun şi
cunoştinţe solide de sgml.
Emacs se descurcă rezonabil cu sgml, altele nu am încercat.

> am vazut ca sunt doua ramuri -unstable si testing- ;
> cu pachete 'stable' nu se - mai -    lucreaza ?
stable e versiunea curentă, normal asta e cea instalată dacă nu cumva ai altă
preferinţă.

> Legat de noul Gnome -2.12-  din ce ramura se iau pachetele ?

> ok,  dar  trebuie sa anunt  la  - aceasta -  lista  numele  pachetului
> ales ?

Cum a zis Dan.

Câteva detalii eventual:
dacă iei fişierul de la gnome:
-> trimiţi un mesaj pe gnomero-list@lists.sourceforge.net să anunţi că
începi traducerea, pachetele cu roşu( eu zic că e cam roz) sunt libere la
tradus( vorbesc de statistica de la http://wiki.ubuntu.ro/TraduceriGNOME)
Trebuie să te înscri pe listă, dacă nu eşti deja.

dacă iei fişierul de la debian:
-> timiţi pe listă un mesaj( mai complicat puţin), care să conţină ca
subiect ITT(Intent To Translate) formatat aşa cum e descris la:
	http://www.tmlug.ro/traduceri/pseudo-urls.html
pui la cc şi adresa:
	l10n-bot@tmlug.ro
şi eventual verifici dacă a apărut anunţul la:
	http://www.tmlug.ro/traduceri

> Multumesc,

na-i pentru ce, oricând ai nevoie.

toate bune.