Re: Cum se incepe...

On 8/19/05, Ruset Zeno <rzeno@cwazy.co.uk> wrote:
> [...]

Conform politicii Debian, stable nu va mai primi decât actualizări de
securitate ale pachetelor; din câte ştiu eu nu intră şi traduceri
decât dacă apar ceva chestii de securitate şi sunt băgate şi ele pe
lângă patch-urile de securitate.

În orice caz, este bine să te orientezi pe versiunile cele mai recente
(unstable) pentru că mesajele se pot schimba în timp şi te poţi trezi
că ai muncit degeaba.

> stable e versiunea curentă, normal asta e cea instalată dacă nu cumva ai altă

mai degrabă „instalată în mod implicit"

> preferinţă.

HEAD, vezi indcaţiile lui Dan.

> Cum a zis Dan.
>

> dacă iei fişierul de la debian:
> -> timiţi pe listă un mesaj( mai complicat puţin), care să conţină ca
> subiect ITT(Intent To Translate) formatat aşa cum e descris la:
>         http://www.tmlug.ro/traduceri/pseudo-urls.html
> pui la cc şi adresa:
>         l10n-bot@tmlug.ro

nu este obligatoriu să pui în CC l10n-bot@tmlug.ro; bot-ul este
înscris pe lista debian, deci e suficient să trimiţi la
debian-l10n-romanian@lists.debian.org, va ajunge automat şi la robot.

> şi eventual verifici dacă a apărut anunţul la:
>         http://www.tmlug.ro/traduceri

Sunt probleme dacă nu ai respectat sintaxa specificată ca la
http://www.tmlug.ro/traduceri/pseudo-urls.html