Cum se incepe...

Salut,

Gasesc ca este un mare 'hiatus de informatii' intre intentia de a participa la 'o traducere' si lucrul efectiv la 'o traducere'.

Cineva cu experienta ar trebui sa explice - ca la 'prosti' =eu - modul de orientare in hatisul de date. Si ca de obicei un exemplu concret poate sa salveze un om de la 'inec' ! Concret, lucrez cu un program numit 'fai' , am facut o traducere a ghidului sau, deci pot zice ca-l cunosc 'un pic'. Cum pot acum sa-l
'po-tez'  - a nu se citi 'botez' - ?

Multumiri

Eugen