Re: [Fwd: debiandoc-sgml: Romanian (ro) support]

On Fri, 27 May 2005 16:47:19 +0300
Dan Damian <dand@codemonkey.ro> wrote:

> În data de Vi, 27-05-2005 la 15:20 +0300, Ruset Zeno a scris:
>
> E o neintelegere, n-am tradus "abtract" ca si "sumar", ci:
> contents = sumar
> abstract = abstract

scuze, iar am o zi din aia, gen "supervizor", dar oricum aici sunt mai
puţin defazat, oricum sugestia e aceaşi ca şi în mailul anterior:
contents = cuprins
abstract = rezumat

doar motivaţia a fost cretină la faza asta, sunt ferriiiiiciiiitt.:-))))))

> De acord cu tine pe partea de consecventa, insa nimic nu e batut in
> cuie.

de acord, dacă asta se referă la faptul că am dreptate,;-)
insist pe faptul că nu e f.important să modifici după părerea mea, e mai mult
o sugestie. E un amănunt care oricum poate fi modificat oricând se consideră
necesar, adică dacă se consideră necesar.

> Pai uita-te si ai sa vezi ca lipsesc multe linii fata de fisierul
> francez, de ex.

nu cred că e un criteriu nr.de linii, în frenchb.ldf sunt prinse toate ciudaţenile
pe care le are l.franceză, inclusiv formatarea documentului după uzanţele franceze,
şi care din pct. nostru de vedere nu există, cred că comparaţia ar fi fost
consistentă dacă te refereai la germanb.ldf de care ne apropiem mai mult.
În plus să-ţi spun un secret, ştiu că nu eşti utilizator de LaTeX, în consecinţă am
banuiala că nu ai instalat RomanianTeX iar tetex nu vine cu el instalat deci problema
cu actualizarea e mai complicată. Nu zic că nu ai dreptate că pur şi simplu nu-mi dau
seama dacă e sau nu necesară actualizarea, nu sunt nici pe departe atât de
cunoscător, eu pur şi simplu nu am avut nevoie.
Oricum problema actualizării e offtopic.