Re: [Fwd: debiandoc-sgml: Romanian (ro) support]

În data de Vi, 27-05-2005 la 15:20 +0300, Ruset Zeno a scris:
> Nu cred că e greşit, poate doar confuz, mie sumar îmi sugerează cuprins care
> deja e f.departe de abstract.

E o neintelegere, n-am tradus "abtract" ca si "sumar", ci:
contents = sumar
abstract = abstract

De acord cu tine pe partea de consecventa, insa nimic nu e batut in
cuie.

> Dacă îmi spui concret la ce te referi, poate sunt de acord cu tine,;-),
> adică care sunt diferenţele faţă de alte limbi, sincer nu am fost curios
> până acum să fac o comparaţie şi în plus o actualizare ar prinde bine.

Pai uita-te si ai sa vezi ca lipsesc multe linii fata de fisierul
francez, de ex.

-dan