Re: [Fwd: debiandoc-sgml: Romanian (ro) support]

On Thu, 26 May 2005 21:29:22 +0300
Dan Damian <dand@codemonkey.ro> wrote:

> Salut,
>
> În caz că aveţi obiecţii, le puteţi aduce până se închide bug-ul
> #310885 :)
>
> PS: am tradus previous/next ca înainte/înapoi, deoarece poate fi vorba
> de pagini sau capitole şi atunci am căutat o formă impersonală.
>
> -dan

În afară de cea anterioară legata de patchurile pt. ubuntu, ar mai fi una:

Abstract -> Rezumat
Contents -> Cuprins

Astea sunt deja in TeTeX, în Babel în forma asta de câţiva ani, nu cred că
ar trebui schimbate( vezi /usr/share/texmf/tex/generic/babel/romanian.ldf)