Re: [Fwd: debiandoc-sgml: Romanian (ro) support]

În data de Vi, 27-05-2005 la 13:58 +0300, Ruset Zeno a scris:
> Abstract -> Rezumat
> Contents -> Cuprins
>
> Astea sunt deja in TeTeX, în Babel în forma asta de câţiva ani, nu cred că
> ar trebui schimbate( vezi /usr/share/texmf/tex/generic/babel/romanian.ldf)

In primul rand, patch-ul nu afecteaza TeTeX. Ai dreptate ca daca
schimbam o traducere folosita de ceva timp, trebuie sa fim foarte
atenti, insa hai sa discutam: deci e gresit sa spui "Abstract" si
"Sumar"?

PS: Acel fisier ldf am vazut ca nu-i prea intretinut fata de alte limbi.
I-ar prinde bine o actualizare...

-dan