Re: [Fwd: debiandoc-sgml: Romanian (ro) support]

În data de Vi, 27-05-2005 la 18:49 +0300, Ruset Zeno a scris:
> insist pe faptul că nu e f.important să modifici după părerea mea, e mai mult
> o sugestie. E un amănunt care oricum poate fi modificat oricând se consideră
> necesar, adică dacă se consideră necesar.

Ce zici daca submit-uim un nou patch dupa Sarge? N-as vrea sa mai abuzez
de amabilitatea celor care s-au oferit sa-mi testeze si integreze acest
patch in Sarge, trimis atat de tarziu. Ma gandesc ca singura
documentatie este "release notes" si nu-i mare bai daca apare sumar in
loc de cuprins (abstract n-are).

> nu cred că e un criteriu nr.de linii, în frenchb.ldf sunt prinse toate ciudaţenile
> pe care le are l.franceză, inclusiv formatarea documentului după uzanţele franceze,

OK, cunostintele mele legate de *TeX sunt 0. Mai exista un cuvant
netradus ("glossary", vad ca s-a folosit "glosar" pt. "index").

-dan