Re: debconf

Salut,

În data de Ma, 05-04-2005 la 12:01 +0300, Sorin B. a scris:
> De bine de rau şablon tot îi spune ceva românului, pe când template
> chiar nu-i spune nimic.

Hai să-i spunem atunci „chestionar”, oricum sensul e mai apropiat decât
„şablon”.

> In spiritul ideii spuse
> de tine ar fi insemnat ca 75% ar fi trebuit lasat in engleza

Cred că exagerezi, însă ai dreptate -- am greşit punând ca primă opţiune
„lăsatul în engleză”. Unde sunt probleme, putem începe cu traduceri mai
puţin concise şi rafina pe parcurs.

> PS: arunca-ti un ochi peste ce s-a tradus pana acum, s-ar putea sa
> ramai... "şocat" de cum au iesit lucrurile :)

Folosesc de câteva luni interfaţa exclusiv în română şi pot spune că
încet, încet, lucrurile încep să sune tot mai natural.

În orice caz, mă bucur că putem avea o astfel de discuţie :)

-dan