Re: debconf

În data de Du, 03-04-2005 la 13:33 +0300, Sorin B. a scris:
> Faptul ca "template" se traduce extrem de des cu "şablon" eu credeam ca
> este destul de clar pentru toată lumea. Cel care nu stie engleza cu
> siguranta va fi mai lamurit de varianta romaneasca decat de cea straina.

Cel care nu ştie engleza nu ştiu cum va fi lămurit că "şablon" se referă
la un set de întrebări legate de configuraţie. Nu trebuie să traducem
mot-a-mot, iar în lipsa unui termen mai bun în română aş lăsa în engleză
-- mai ales în cazul noţiunilor avansate cum sunt cele legate de
debconf.

-dan