Re: Tłumaczenie dpkg: trigger interest

On Mon, Apr 28, 2008 at 11:04:38AM +0200, Marek Żakowicz wrote:

> No prawie jak u Lema :)
> Dla mnie jednak zainteresowania może mieć autor wyzwalacza, ale nie
> napisana przez niego procedura.

Dla mnie też, co nie zmienia faktu, że autorzy dpkg uważają inaczej, i
jakoś musimy się z tym uporać.

> Tak na marginesie angielskie słowo
> "interest" oznacza oprócz zainteresowań również interesy i IMVHO z
> takim znaczeniem mamy do czynienia.

Też mi się wydawało, ale jak sobie pomyślałem tłumaczenie "wyzwalacz ma
interes w pakiecie" i wyobraziłem użytkownika który to zobaczy, to
szybko porzuciłem tą ścieżkę rozumowania :-P

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216