Re: debconf templates

On Tue, Sep 02, 2003 at 01:08:20PM +0200, Bartosz Feński aka fEnIo wrote:
> Sadżestujesz, że tak się spikuje w stejtsach? ;)
No, skądś się przecież wzięły takie "dzieła" jak słowniczek
polsko-czikagowski, z którego powyższy wyjątek został zaczerpnięty...

> Sorry, ale co ma wspólnego projekt tłumaczenia opisów pakietów z ich
> szablonami debconfa?
Wspólny interfejs dostępowy.
I żeby nie być gołosłownym:
http://lists.debian.org/debian-l10n-polish/2003/debian-l10n-polish-200307/msg00000.html

BTw, nie pytaj mnie, jak to odkryłem, bo sam już nie pamiętam. Jakoś
przypadkiem się doklikałem :)

Pozdrawiam
	Czesiu
--
Ja jestem czymś w rodzaju trybu tekstowego. Użyteczne toto,
funkcjonalne, zmyślne, ale wyglądem nie powala na kolana.