Re: Pytanie

On Fri, Jun 27, 2003 at 12:48:33PM +0200, Marcin Owsiany wrote:
> Przerzucanie tłumaczenia do cvs.debian.org to jedno, a aktualizacja tego
> tłumaczenia to drugie. No chyba, że nikomu nie zależy na tym, żeby
> tłumaczenie leżące gdzie indziej niż www.d.o było aktualizowane.
No mi osobiście średnio zależy na aktualizacji rzeczy, które praktycznie
z założenia nie powinny być aktualizowane. DWN to przecież bieżące
informacje i po przeczytaniu ich w danym tygodniu praktycznie nikt do
nich nie wraca. Nie zależy mi tym bardziej, że jest dużo innych rzeczy,
które wymagają tłumaczeń, a są częściej używane.

pozdr,
fEnIo
--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska