Re: Pytanie

Witam,

  w odpowiedzi na pismo z dnia nie 22. czerwca 2003 16:00
  podpisane: Marek Łaska
> System sprawdzania, czy wersja dokumentu jest aktualna, jest w
> Debianie w pełni zautomatyzowany.
> Koordynatorem jest M.Owsiany, (o czym wiem :)), ale chodzi o to, że
> 2 osoby, które czasem coś wrzucą (ani ja, ani Marcin podejrzewam
> nie dysponujemy taaakim czasem wolnym) same sobie nie poradzą, a co
> mówi
> http://www.debian.org/devel/website/stats/pl.html każdy widzi.
> Dlatego myślałem, że jeszcze ktoś by mógł pomóc.

No to się zgłosiłem, ale potrzebuję nakierowania jak mam działać.

> Aha, nie można też zapomnieć o tłumaczeniu DWN, które wykonuje
> Alpha, zgodnie z cvs :) ale to też dużo nie zmienia.

DWN przecież tłumaczy zespół PDDP. Ukazuje sie regularnie na
7strażniku. Więc jeśli jest potrzeba umieszczenia tego gdzie indziej,
to kwestia skorzystania z istniejących zasobów.

--
 Przemysław Adam Śmiejek	Śląska Grupa Użytkowników Linuksa
 tel.: 0-601-835-262		JID: tristan-jabber/bnet/pl