Re: Pytanie

On Mon, Jun 23, 2003 at 01:57:33AM +0200, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> No to się zgłosiłem, ale potrzebuję nakierowania jak mam działać.

Poczytaj instrukcje pod adresem http://www.debian.org/devel/website
Przetłumaczone pliki możesz wysyłać do commitowania mnie albo Markowi.
Jeśli nie będziemy się wyrabiać, to zrobi się jakieś konto R/W do CVS.

> DWN przecież tłumaczy zespół PDDP. Ukazuje sie regularnie na
> 7strażniku. Więc jeśli jest potrzeba umieszczenia tego gdzie indziej,
> to kwestia skorzystania z istniejących zasobów.

Wydaje mi się, że sensownie byłoby gdyby tłumaczenie leżało przede
wszystkim tam, gdzie oryginał. W przeciwnym wypadku trudno będzie
synchronizować tłumaczenie z oryginałem (tak, oryginał jest często
modyfikowany już po wydaniu DWN).

pozdrawiam,

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216