Re: DI forditas

On Wed, 22 Feb 2006, SZERVÁC Attila wrote:

On Wed, 22 Feb 2006, HEGEDUS Hajnalka wrote:

On Wed, 22 Feb 2006, SZERVÁC Attila wrote:

Most csak a hianyzo / fuzzy uzeneteket csinaltam meg, meg nagyjabol
atneztem a meglevo forditast.

mhm, tehát nem áll annyira rosszul az aptitude, csak ki kell pofozni :-)

Nem, felreertettel, a tobbi level 2 / level 3 fajlra gondoltam, az aptitudebol meg semmi sincs meg. Illetve csak az, amit a mult heten leforditottam.

a dictionaries-common frissiteset bekuldtem, de ugy tunik, meg nem kerult
fol, amit nem egeszen ertek, mert mult heten kaptam e-mail a
karbantartotol, hogy feltoltotte...

feltöltötte 6 napja :-)

http://cvs.alioth.debian.org/cgi-bin/cvsweb.cgi/dict-common/dictionaries-common/debian/po/hu.po

Ok, akkor csak a webws statisztikat nem frissitettek, en ott neztem.

remélem ez a wiki lap:

http://wiki.debian.org/hu

megmarad, és innentől ott koordiálhatjuk a munkát, csekkold! :-)

Ok.