Re: DI forditas

 Hali,

On Wed, 22 Feb 2006, HEGEDUS Hajnalka wrote:

> Szia!

> Elkezdtem, meg nem volt ra tul sok idom, ugyhogy nem nagyon haladtam. Most
> penteken, meg hetvegen viszont eleg sokat fogok tuni foglalkozni vele.

 oké, akkor hétvégén átnézzük :-)

> Most csak a hianyzo / fuzzy uzeneteket csinaltam meg, meg nagyjabol
> atneztem a meglevo forditast.

 mhm, tehát nem áll annyira rosszul az aptitude, csak ki kell pofozni :-)

> Sikerult megallapodnunk vegul tegezes /
> magazas ugyben? Mert ha igen, akkor ujra vegignezem oket.

 nem, de ha nem lesz más hozzászólás, akkor az lesz, amit az eddigi
hozzászólók többsége szeretett volna: tehát tegezés.

> Elvileg mindegyik level 2 / level 3 (kiveve az aptitude-ot) 100%-on van,

 oké, kösz a checket, én is ránézek azért, hogy milyenek.

> a dictionaries-common frissiteset bekuldtem, de ugy tunik, meg nem kerult
> fol, amit nem egeszen ertek, mert mult heten kaptam e-mail a
> karbantartotol, hogy feltoltotte...

 feltöltötte 6 napja :-)

 http://cvs.alioth.debian.org/cgi-bin/cvsweb.cgi/dict-common/dictionaries-common/debian/po/hu.po

 remélem ez a wiki lap:

 http://wiki.debian.org/hu

 megmarad, és innentől ott koordiálhatjuk a munkát, csekkold! :-)