Re: DI forditas

 Szia!

On Thu, 16 Feb 2006, Labádi Máté wrote:

> Az info-n dolgozom, az 565 stringbol az elso 400 at lett nezve, a
> 400-bol kb 350 le van forditva.

 Csodás!!!!!

> Azokat nem forditottam le, amiket 1. nem
> tudtam 2. tul hosszuak voltak 3. nem talaltam jo megfelelot neki

 ez biza már csak így szokott lenni :-) (ezért vagyunk többen:-))

> Amikor idom van, estenkent dolgozom rajta, igy remelem, hogy a hetvegere
> hasznalhato allapotba fog kerulni.

 oké, akkor megcélozzuk hétvégén az 1. felküldést :-)

> Nehany kerdes:
> - hogy forditanatok, hogy  echo-area ?

 mindjárt rákukkantok a szövegkörnyezetre, hogy jól értem-e, miről van
szó.

> - scroll up/down = "gorgetes felfele lefele" / vagy legyen "gorgetes
> elore/hatra"

 görgetés fel/le

> - ha egy stringet mondjuk nem tudok leforditani, akkor a forditas
> helyere ne keruljon semmise, vagy masoljam be oda az angolt (mert
> jelenleg a le nem forditott bejegyzeseknel a nemet forditas szerepel)?

 töröld ki, kérlek a németet, vagyis:előbbi. Mindjárt írok még   ...

 Király hírek :-)