Re: Neue Rechtschreibung

* Jutta Wrage <jw@witch.westfalen.de> [2004-08-12 22:30]:

> Bevor ich mich weiter in das Übersetzungs-Projekt einhänge, möchte ich
> doch mal wissen wo genau stehen soll, daß ich und alle anderen Bürger,
> die in den an der Rechtschreibreform beteiligten Ländern leben, so
> schreiben _müssen_? Verordnungen für Schulen und Behörden meine ich
> dabei nicht.

 Waunst wüst, dearfst a in Mundoart schreibm, oba des wirds ned bessa
mochn. Wia brauchn soitn uns zan bessaren Vaschdendnis aun die
offizielle Schreibrichtlinien hoitn, ollas ondare is am Thema vuabei.
Fia de Webseitn haasts daher NDR.

 Hawe d'ehre,
Alfie
--
Ha. I say let them try -- even vi+perl couldn't match the power of an
editor which is, after all, its own OS.  ;-)