Re: [RFR]: po-debconf://dbconfig-common Re: dbconfig-common 2.0.6: Please update debconf PO translation for the package dbconfig-common

Hoi Benedict,

On 12/22/16 10:17, Benedict Verheyen wrote:
> Hehe, ik kan dat wel overal vervangen indien de groep dit eveneens een
> beter vertaling vind. Zoals in een vorig bericht aangegeven vind ik in
> ieder geval wel.

Van mij mag je, al heb ik nog steeds het gevoel dat het niet veel
gebruikt wordt in het wild... Dus als anderen op deze lijst een mening
hebben, graag laten horen.

Paul