Re: [RFR] po-debconf://samba (3 strings)

On Tue, Nov 02, 2010 at 05:58:58PM +0100, Remco Rijnders wrote:

> [...]

Ja, het belangrijkste is volgens mij om zo helder mogelijk de betekenis
over te brengen.

Soms betekent dat zelfs dat je moet lezen wat er staat, snappen, en dan
in eigen woorden terugvertellen in het nederlands. Dat kan moeilijk zijn
maar geeft het beste resultaat.

Je moet wel redelijk zeker van je zaak zijn als je wat verder van de
brontekst gaat zitten, anders loop de de kans dat je de plank volledig
misslaat.

Ciao.                                                           Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"