Re: [RFR] po-debconf://samba (3 strings)

On Mon, Nov 01, 2010 at 10:06:03PM +0100, Vincent Zweije wrote:

> [knip]
>
> Geen probleem.

Merci :-)

> [...]
> which could confuse the automated configuration process and require you
> to edit your smb.conf by hand to get it working again."
> parameters in /etc/samba/smb.conf, het configuratiebestand dat gebruikt
> wordt voor de Samba programma's (nmbd en smbd). Uw huidige smb.conf
> bevat een 'include'-regel of een optie die meerdere regels beslaat, het
> kan zijn dat dit het automatische configuratieproces in verwarring
> brengt. In dat geval dient u uw smb.conf handmatig aan te passen om
> samba terug werkend te krijgen."
>
> s/beslaat,/beslaat:/ s/in verwarring brent/verstoort/

Vincent,

Dank je voor je feedback. Ik heb deze verwerkt en de aanpassingen
ingestuurd. Een aantal van je opmerkingen heeft betrekking op de bestaande
vertalingen maar ik denk dat de tekst er wel duidelijker van wordt en ik
heb ze dus overgenomen zodat de tekst duidelijker en natuurlijker
overkomt. In de toekomst zal ik zelf ook iets kritischer naar de
ongewijzigde strings kijken.

Ben je het ermee eens dat het belangrijker is om de betekenis van de
brontekst goed over te brengen in plaats van te pogen zo dicht mogelijk
bij de Engelse tekst te blijven en een letterlijke vertaling te maken?

Dank,

Remco